• Creative Terror
  • Creative Terror

Creative Terror

Creative Terror é um conxunto de práticas artísticas que xorden em momentos de crise, sexa existencial, económica ou dos 30, isso nom importa.

Utilizam-se técnicas características dos profissionais creativos da imaxe como a fotografía, o desenho, o vídeo ou a ilustraçom em tuda-las suas variedades, para ironizar situaçoms em torno ao papel do artista, trabalho-produçom ou prestixio social.

O terror esconde-se baixo mecanismos nos que estamos involucrados, documentos que nos limitan, discursos que nos isolam e estilos de vida que nos convertem num produto mais da sociedade de consumo.

“Nos nossos días, podem-se atopar tam poucos filósofos, artistas ou escritores: nestes roles de representaçom nom há muito mais que ums Bloom produtores de mercancías culturais, e que toman as poses referenciais que favorecam a sua posiçom (…) É-nos proibido, baixo a presente réxime das coisas, identificar-nos de maneira duradeira com algum conteúdo em particular, soamente com o movimento de arrincarnos de cada um deles.” Tiqqun.

 

Artista busca curro

 

Artista busca curro
Artista busca curro, 2011
Fotomontaxe, dimensoms variáveis.

 

Fazendo fronte á precariedade laboral tam caracterizada das práticas artísticas, proponho-me ironizar esta situaçom dende umha ficçom pessoal. O meu eu precario é um zombie que sobrevive tras-la ficçom dum artista.

Pó és e em pó converteraste

 

Polvo eres y en polvo te convertirás from non ten xeito on Vimeo.

Polvo eres y en polvo te convertirás
“Pó és e em pó converteraste”, 2011
Vídeo-açom dossier-formateado
Bote de cristal e cinzas. 5 x 2,5 x 2,5 cm.
Vídeo DV, PAL cor stereo, 8:07 min.

Date: 2011 Skills: Audiovisual