• HackPortrait
  • HackPortrait

HackPortrait

 

Código + Retrato

HackPortrait é um proxeto articulado entre a investigaçom e a experimentaçom com as especificidades e usos do retrato através da linguaxe de programaçom apresentada em muitas peças do arte digital. O interesse enfoca-se na representaçom interativa em tempo real.

A investigaçom desenrola-se arredor da nossa tecnosociedade onde nos voltamos prosumidorxs compulsivxs da nossa imaxe desenrolada e adaptada á par dos meios emerxentes.

O retrato digital xa nom se preocupa tan sequera por representar umha imaxe individualizada, senom por estudar as possibilidades da linguaxe que constitue essa imaxe e utiliza-las para dirixir umha mirada ao exterior procurando pontos de confluência entre experiência e individuo.

Hackportrait serve-se de características dixitais onde o usuarix fronte á pantalha, é quem determina o tempo de duraçom da imaxe/representaçom com a sua experiência.
O trabalho é em sí mesmo um Hack, o resultado da manipulaçom de códigos informáticos que varian conceitos preestabelecidos com umha intencionalidade. Ao programar um código modificador da estrutura da tua imaxe, establece-se umha pauta de representaçom onde a linguaxe adquire um novo significado: o código da tua imaxe, o teu retrato hackeado.

“O código é a clave com a qual xs artistas cream imáxes sobre o mundo exterior com a fin de descifra-lo”. Richard Kriesche.

DATOS TÉNICOS

HackPortrait é um proxeto desenrolado com Processing, um entorno de programçom livre que utiliza umha linguaxe baseado na java. É umha grande ferramenta para a creaçom visual, assim como tuda umha plataforma de creaçom de aplicaçoms e interaçom.

O processamento das imaxes em tempo real leva-se a cabo com a implementaçom de OpenCV, umha livraria de código aberto dessenrolada para a visom computadorizada.

 

Galería de imaxes


Date: 2011 Skills: Creative Code, Investigación