Intercambios moleculares a nivel de la epidermis

Relatos marranos
Intercambios moleculares a nivel de la epidermis  é o nome do relato com o que me lancei á proposta de Relatos Marranos, um pequeno relato íntimo e profundo, aqui unhas palavras que escribín sobre el á hora de presenta-lo:
“Este texto é uma historia real, resultado do exercicio de ponher em palavras o meu sentir, o meu prazer e o meu desexo cando estou follando. Tentado de plasmar todo o que é o meu mundo no momento do sexo, cando estou a compartir o corpo com outra pessoa, demde o meu “eu” máis profundo.
Ao escribilo sentino inmediato. Era assim, é assim como vivo o sexo.”

 

Sobre o proxecto:

Relatos marranos. Antología. VVAA

Este nom é um livro sobre Sexualidade. Aqui nom atoparás modelos, estudos, guias nem opiniões. O que che proponhemos som experiências, imaxinarios, anhelos encarnados, carnes desexantes, perversões, emoções… desexo em fim, ou portas que se abrem ao desexo.

Invitamos-te a um percorrido por deliciosas aberraçoms que questionam aos corpos imperturbáveis ao fluxo do tempo e o desexo. As sirenas que te guiem serão vozes nuas de pudor entoando a antiga cançom que di que quem tem corpo desexa, sexa este tullido, vello, gordo, marika, bollero, trans, anoréxico, difuso, incompleto, fóra de lugar…

Máis de 30 autoras e ilustradoras participam nesta antoloxía impulsada e editada por Helen Torres e Aida I. de Prada. Consulta aqui o blogue do proxecto que permitiu esta publicaçom: Relatos marranos.”

 

Date: 2014 Skills: Textos